FAIL (the browser should render some flash content, not this).

EVENT

Dolgozói rendezvény:
A cég belső dolgozóinak tartott rendezvény, melynek fő célja, munkájuk elismerése, ösztönzése, a közös élmény biztosítása, valamint a cég iránti lojalitás építése. Segíti a munkatársak közötti hatékonyabb kommunikációt. Ez esetben fontos, hogy  hogy az élményszerűség, fölé kerekedjen a corporate komolyságnak, hiszen így lesz az üzenet is maradandó!

Partnertalálkozó:
Ez a rendezvényforma kiváló alkalmat teremt arra, hogy kötetlenebb formában lehetőségünk legyen meghívni a már meglévő és a lehetséges partnereinket. Ez a rendezvénytípus a legelterjedtebb formája a partnereinkkel való érintkezésnek. A cél a korábbi kapcsolatok erősítése, közös élmény biztosítása, valamint új üzletek megalapozása. A titka a különlegesség, olyan kreatív, élményszerű programot érdemes összeállítani, melyre partnereink könnyedén elhívhatóak.

Konferencia:
Adott időszakhoz, témához kötődő szakmai – többnyire nagyobb létszámú – rendezvény. Célja az új információk, tapasztalatok megosztása a munkatársakkal/üzletkötőkkel valamint az együttműködő partnerekkel. A vendéglátás ez esetben csupán kiegészítő szolgáltatás, legyen az kávészünet, vagy teljes étkeztetés – a hangsúly ezúttal a szakmaiságon és az információáramláson van.

Családi nap
Az egyik leghatékonyabb eszköz kollégiánk megismerésére, valamint a cég iránti loyalitásuk erősítésére. Rendkívül sokrétű programkavalkád, mely egyaránt programot biztosít a gyermekeknek, valamint a család női és férfi tagjainak. A cél itt is az, hogy az élményszerűség, fölé kerekedjen a corporate komolyságnak, hiszen így lesz az üzenet is maradandó


Csapatépítő tréning /indoor, outdoor/
Bizonyított tény, hogy a csapatmunka nagyban szerepet játszik egy cég sikerességének fokozásában. Egy vállalat számára sokat jelenthet a munkatársak szaktudása, felkészültsége, azonban a hatékonyság megsokszorozódik, ha az egyes emberek a csapatépítés folyamatában csapattá érnek, és egymást segítve, kreatív hangulatban tevékenykednek a cég sikerének érdekében. Egy csapatépítő tréning során azok a munkatársi viszonyok erősödnek, amelyek elengedhetetlenek az eredményes csapatmunkához.
Mire jó egy csapatépítő tréning?
vállalaton belüli szervezeti változásokra történő felkészülésre.
közösség alakítására
a problémák megoldási hatékonyságának növelésére.
Egységes cég-kép kialakítására
A vállalati értékek tudatossá tételére.

Pókerrendezvények:
Szervezze meg saját pókerrendezvényét, partnereivel vagy akár dolgozóival… mi garantáljuk, hogy a megfelelő helyszínen, professzionális osztók segítségével mérkőzhetnek meg vendégei. A rendezvény célja, hogy akár több órán keresztül is, élvezetes, szórakoztató programot biztosítson. Kiváló kapcsolatteremtésre, illetve partnerápolásra.

Sajtótájékoztató:
Ez a rendezvény típus lehetőséget ad arra, hogy a cégünkkel/termékünkkel/szolgáltatásunkkal kapcsolatos újdonságról elsőkézből tőlünk értesülhessenek a sajtó képviselői. Alkalmat ad a megfelelő tájékoztatásra, valamint a kérdések megválaszolására. Tömör, rövid és lényegre törő.
Javaslat: a sajtótájékoztató mindig egészüljön ki valamilyen vendéglátással, legyen az csupán egy szendvics/pogácsa party, vagy akár egy komplett étkezéshez pl. reggelihez kötött tájékoztató. Az időpont megválasztásában fontos szerepet játszik a meghívandó sajtó lapzártájának időpontja.

Promóció
Egy adott termékről, termékcsaládról, brandről, vagy cégről szóló információk terjesztését jelenti. Olyan kommunikáció, mely előre meghatározott, behatárolt időközön belül a kereslet vagy a termék elérhetőségét igyekszik növelni. Célja
a termékekkel kapcsolatos ismeretek közlése, a kereslet növelése, a termék megkülönböztetése, valamint a meglévő vásárlók emlékeztetése.
Lényege, hogy a meglévő valamint az új vásárlók személyes tapasztalathoz, élményhez köthessen adott terméket, ezzel megalapozva, vagy megerősítve a márkahűséget.

Termékbemutató:
Adott termék vagy szolgáltatás bemutatásához kötődő, szakmai – általában kisebb létszámú rendezvény. Ez a rendezvénytípus lehetőséget ad arra, hogy hatékony módon felhívhassa, munkatársai/beszállítói/partnerei figyelmét az újdonságokra.